moravskoslezský krajPROJEKT

Modernizace části sportovně-relaxačního areálu ve Skotnici

 

Moravskoslezský kraj finančně podpořil realizaci projektu, a to poskytnutím dotace v rámci dotačního programu "Podpora obnovy a rozvoje venkova Moravskoslezského kraje 2021" 

 

moravskoslezský kraj

PROJEKT

"STAVEBNÍ OBNOVA OBECNÍHO DOMU SKOROTÍN"

 

Moravskoslezský kraj finančně podpořil realizaci projektu, a to poskytnutím dotace v rámci dotačního programu "Podpora obnovy a rozvoje venkova Moravskoslezského kraje 2020" 

 

 

 

moravskoslezský kraj

PROJEKT

"MODERNIZACE VEŘEJNÉHO PROSTRANSTVÍ SKOTNICE - SKOROTÍN"

 

Moravskoslezský kraj finančně podpořil realizaci projektu, a to poskytnutím dotace v rámci dotačního programu "Podpora obnovy a rozvoje venkova Moravskoslezského kraje 2019 

 

 

LOGO

 

PROJEKT

„Zahrada v přírodním stylu při MŠ Skotnice“

 

spolufinancovaný Státním fondem životního prostředí ČR na základě rozhodnutí ministerstva životního prostředí 

 

 

Navigace

Obsah

« Zpět na Strom životních situací

Sleva z výše úplaty na úhradu nákladů spojených s poskytováním vzdělávání v základní umělecké škole

3. Pojmenování (název) životní situace

Sleva z výše úplaty na úhradu nákladů spojených s poskytováním vzdělávání v základní umělecké škole

4. Základní informace k životní situaci

O snížení nebo prominutí úplaty mohou žádat děti, žáci nebo studenti se sociálním znevýhodněním nebo se zdravotním postižením.

5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)

V této věci je oprávněn jednat zákonný zástupce žáka nebo zletilý žák.

6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace

Pobírání dávek pomoci v hmotné nouzi, zdravotní postižení.

7. Jakým způsobem můžete zahájit řešení životní situace

Podejte písemnou žádost adresovanou ředitelství základní umělecké školy.

8. Na které instituci životní situaci řešit

Na příslušné základní umělecké škole.

10. Jaké doklady je nutné mít s sebou

Potvrzení pobírání dávek pomoci v hmotné nouzi, potvrzení o zdravotním postižení.

11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici

Předepsané formuláře nejsou stanoveny.

12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit

Správní ani jiné poplatky nejsou stanoveny.

13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení

Lhůta pro vyřízení žádosti je 30 dnů.

14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace

Další účastníci nejsou stanoveni.

15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány

Další činnosti nejsou stanoveny.

16. Elektronická služba, kterou lze využít

Tuto situaci není možné řešit zasláním žádosti elektronickou poštou.

28. Popis byl naposledy aktualizován

09.10.2017

29. Datum konce platnosti popisu

Bez časového omezení.